KARİYER

TRAGGER, insan odaklı yönetim anlayışını benimsemiştir. TRAGGER ailesinin karşılıklı saygı, sevgi ve güvene dayalı bir çalışma ortamında verimli biçimde çalışması İnsan Kaynakları Bölümümüzün temel varlık sebebidir.

KARİYER İLANLARI

  • Kalite Kontrol Uzmanı

    GENEL NİTELİKLER

    • • Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun,
    • • En az 5 yıllık iş tecrübesine sahip olan (tercihen eğitim kurumlarında)
    • • MS Ofis programlarını çok iyi kullanabilen,
    • • İnsan ilişkilerinde başarılı, ekip çalışmasına yatkın,
    • • Planlama ve organizasyon becerileri gelişmiş,
    • • İnisiyatif kullanabilen ve detaylara önem veren,
    • • ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi, Süreç Yönetimi konularında eğitim almış ve tecrübe edinmiş,
    • • Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış,

    İŞ TANIMI

    • • Üretim atölyelerinde kontrol istasyonlarında kalite faaliyetlerini yönetmek ve raporlamak,
    • • Üretim atölyelerinde yürütülen kontrol faaliyetlerini yönetmek ve raporlamak,
    • • Üretim atölyelerinden gelen hat şikayetlerinin incelenmesi ve gerekli tedbirlerin alınmasının sağlanmasını yönetmek ve raporlamak,
    • • Oluşan bütün problemler için düzeltici & önleyici faaliyetlerin başlatılmasını ve takibini sağlamak,
    • • Proseste oluşan problemlerin çözümü için faaliyet gösteren ölçüm ve üretim ekibini yönetmek ve faaliyetlerinin raporlandırılmasını sağlamak,
    • • ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi şartları kapsamında tüm görevlerin yerine getirilmesi ve müşteri odaklılığın kuruluşun tamamında teşvik edilmesi konularında gerçekleşecek olan faaliyetlerin eksiksiz olarak yerine getirilmesi.
  • Satış Yöneticisi (İstanbul)

    GENEL NİTELİKLER

    • • Üniversitelerin İktisadi-İdari Bilimler ve Mühendislik Fakülteleri ilgili bölümlerinden mezun,
    • • Tercihen İş Makineleri ve Otomotiv sektöründe olmak üzere en az 5 yıl satış tecrübesi olan,
    • • İyi seviyede İngilizce bilen,
    • • Müşteri ve sonuç odaklı, İletişim yönü güçlü ve Prezentabl,
    • • Seyahat engeli bulunmayan, B sınıfı Ehliyet sahibi ve Aktif araç kullanabilen,
    • • MS Office programlarını etkin kullanabilen ve SAP kullanımı konusunda deneyimli,
    • • İstanbul’da ikamet eden

    İŞ TANIMI

    • • Şirketimizin satış ve pazarlama politikasına uygun, hedef odaklı çalışmalarını yürütmek,
    • • Ürün satışı hedeflerine ulaşma konusunda aksiyon almak.
    • • Yıllık – aylık satış hedeflerinin oluşmasında aktif görev almak,
    • • Fabrika -Üretim- Kalite -SSH gibi birimler ve bayii satış ağı ile koordineli çalışmak,
    • • Satış fiyatlarının belirlenmesinde aktif rol almak,
    • • Müşterilerin bağlılığını ve memnuniyetinin arttırılmasına odaklanarak, müşterilerle ilgili tüm süreçleri koordine etmek,
    • • Satış hedeflerini gerçekleştirmek için kendi sorumluluk bölgesindeki alanındaki satış faaliyetlerini planlamak,
    • • Fuar , lansman ve bölgesel toplantılarda görev almak , Bağlı bulunduğu birimlere haftalık ve aylık raporlamalarda bulunmak,
    • • Bölgedeki satış sonrası hizmetler birimiyle koordineli çalışmak,
    • • Potansiyel yeni müşteri bulma ve ziyaretlerini gerçekleştirmek,
  • Bayi Satış Yöneticisi (Antalya)

    GENEL NİTELİKLER

    • • Üniversitelerin İktisadi-İdari Bilimler ve Mühendislik Fakülteleri ilgili bölümlerinden mezun,
    • • Tercihen turizm sektörüne faaliyet göstermiş , otel satış referansı olan.
    • • Tercihen elektrikli iş makineleri ve otomotiv ürünleri hakkında bilgisi olan.
    • • İleri seviye İngilizce veya Almanca bilen,
    • • Müşteri ve sonuç odaklı, İletişim yönü güçlü ve Prezentabl,
    • • Seyahat engeli bulunmayan, B sınıfı Ehliyet sahibi ve Aktif araç kullanabilen,
    • • MS Office programlarını etkin kullanabilen ve CRM programı kullanımı konusunda deneyimli,
    • • Antalya’da ikamet eden

    İŞ TANIMI

    • • Satış hedeflerini gerçekleştirmek için kendi sorumluluk alanındaki satış faaliyetlerini planlamak,
    • • Bölgedeki müşteri potansiyelini artırmak yönünde aktiviteler organize etmek,
    • • Görüşme sırasında bayi ve müşterinin taleplerine uygun çözüm önerileri sunmak, SSH birimleriyle koordineli olarak sorunların çözümünde katkı sunmak,
    • • Sistemin fayda ve avantajlarını anlatarak müşteri hizmetinin devamlılığını sağlamak,
    • • Sektör ile ilgili gelişmeleri takip ederek yeni iş fırsatları oluşturmak ve ilgili aksiyonların alınmasını sağlamak,
    • • Bölge ve çevresinde yetkili satıcılık ve servislik noktalarının oluşumunda bizzat destek vermek,
    • • Bu hizmet noktalarının işleyişi aşamalarında denetleme ve raporlama faaliyetlerinde bulunmak,
    • • Yukarıdaki iş tanımları doğrultusunda aylık ve dönemlik raporları merkez ofise ulaştırmak.

KARİYER FORMU

  • Upload